środa, 1 maja 2013

Płaszczyk wiosenny


Polish: Kiedy zima zaczęła przejawiać znaki końca, stwierdziłam, że przydałby mi się płaszczyk wiosenny.
Tak oto znalazłam w Burdzie 9/2012 wykrój na kurteczkę którą uszyłam. Zrobiłam parę modyfikacji, takich jak: zamek błyskawiczny zamiast guzików, zmniejszenie kieszeni i kaptura.
Nie sądziłam, że zmniejszenie kaptura będzie powodem tylu frustracji. Okazało się, że parę razy musiałam go dostosowywać, bo dziwnie leżał. Teraz jestem zadowolona, że trochę się natrudziłam, bo nie chciałam mieć kaptura oversize.

English: Once winter was comming to an end I thought it would be good to get a spring coat.
I found a pattern I liked in Burda 9/2012. I did a few alterations, like: a zipper instead of buttons and I made the pockets and the hood smaller. I didn't know that the hood alteration would bring so much frustration, but in the end I'm satisfied because I didn't want to have an oversize hood.





Polish: Myślę, że płaszczyk fajnie wyszedł i bardzo się cieszę jego kolorem, i kolorami podszewki :)
English: I think the coat turned out well, I really like the color and the colorful lining :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz