poniedziałek, 20 maja 2013

Kaszkiet

Polish: Kiedy zobaczyłam w Burdzie wykrój kaszkietu, wiedziałam od razu, że uszyję go dla brata. Bratu powiedziałam, żeby wybrał tkaninę. Padło na niebieski sztruks.
Szycie było łatwe i przyjemne. Niestety kaszkiet jest szerszy niż bym sobie życzyła... mogło by być lepiej. Ale w sumie nie szkodzi, bo mój brat chodzi w nim, mimo wszystko :)

English: When I saw this flat cap in Burda, I knew I would sew it for my brother. He chose navy blue corduroy.
Making of this was simple and easy. But the cap is a bit wider than I would like. It's not bad, but not as I would wish it to be. Oh well... my brother wares it any way :)





 (Kaszkiet 142 A, Burda 04/2013)

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie opisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi zdarza się również czasami jeszcze nosić kaszkiety i mogę śmiało przyznać, że jest to fajne nakrycie głowy. Ja je kupuję w https://hatfactory.pl/ i jak najbardziej jestem przekonany, że jeszcze tak wysokiej jakości nakryć głowy to nie miałem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie sam kaszkiet jest bardzo wygodnym nakryciem głowy i jak dla mnie zdecydowanie najlepszym. Również bardzo chętnie je noszę i muszę powiedzieć, że chcę kupić sobie kolejny. Bardzo fajny męski kaszkiet można nabyć w https://hatfactory.pl/kaszkiety-peaky-blinders/456-3354-kaszkiet-meski-shelby-peaky-blinders-nr-13.html i jestem przekonany, że ja również go kupię.

    OdpowiedzUsuń